Seize the day

悟りの境地で鬼ダンス

【和訳】Lay Me DownーAvicii

 

夜行バスbound forトーキョーなので、あとで埋め込みます👇

youtu.be

 

 

======================
[Verse 1]
I‘ve been week, things get tough
僕を取り巻く状況は全く良くならないし
Sometimes my knees can barely hold me up, yeah
立っているのがやっとの時だってある
I'm no fool, but it's said
僕は馬鹿じゃないけど、誰しもにそう見えてるんだろう
You gotta walk a mile to get outta my head
僕を理解するのには途方もない時間がかかる

 


[Pre-Chorus]
Come within, taste it up
こっちへ来て試してみるといい
Take a little bit and baby don't you give up
少しでいいから僕の話を聞いて
Get your life! Give a damn!
人生一度しかないからお願いだ
You gotta make a move to show 'em where we can stand, yeah
ふたりだけの居場所を作って世界に見せつけよう

 


[Chorus]
Lay me down in darkness
暗闇にひとり横たわったとき
Tell me what you see
その瞳になにが映るのか教えて
Love is where the heart is
愛は心が動かされる場所にあるから
Show me I'm the one, tell me I'm the one that you need (Come on)
運命の人は僕で、君の人生に必要なんだといま証明してほしい

 

[Refrain 1]
I got the time, it'll be all right, yeah
僕らの行く末を考える時間ならある
I got the time that you need, yeah
君にとっても十分なほどの時間が


[Verse 2]
We all weep, bleed the same
僕らは修復不可能なほどに傷ついてるから
If you get the picture, leave it out of the frame, yeah
今を味わいたいなら、余計なことは考えちゃいけない
In the now, take a chance
僕らに与えられたのは『今』というチャンス
Make a mess, and don't forget that life is a dance
めちゃくちゃになろう、人生はダンスみたいに狂ってて当たり前

 

[Pre-Chorus]繰り返し

 

[Chorus]繰り返し

 

[Drop]

 

[Refrain 2]
Ooh babe, show me baby, baby tell me that's me, yeah
証明してほしい、君には僕しかいないって
I got the time, it'll be all right, yeah
時間はまだ残ってるから焦らないで
I got the time that you need, yeah
これが運命だって気づくのに十分な時間が

 

 

 

2022/12/28 royalpain

 

22:15