Seize the day

悟りの境地で鬼ダンス

【和訳】「Bottle And A Beat」ーAll Time Low

youtu.be

===============

[Verse 1]
Do you remember
君は覚えてる?
Fast times in the summer rain?
サマータイムのときに降った雨とか
The cold in December
12月の凍えそうな空気
Was it all a dream?
全部僕の夢みたいに思えてしまう
Tell me you're alright
何でもないと言ってくれたら楽なのに
Tell me that I didn't mean a thing
僕なんてどうでもいい存在だって
Lie to my face now
嘘でも面と向かって言ってほしい
Say anything
君の声が聞きたいんだ


[Pre-Chorus]
And I'll always remember to never forget you
君のことを絶対に過去にしない
I'll always remember to never forget
絶対に

 

[Chorus]
Say you'll come find me
どうか見つけ出してほしい
When I'm dancing in the streets
街角で踊ってる僕を
I don't need money, don't need sleep
お金なんていらないし眠らなくていい
Just need your pretty face, now
君のそのかわいい顔さえ見られれば
Say you'll come find me
だから見つけ出してほしい
When I'm dancing in the streets
街角で踊ってる僕を
We don't need money don't need sleep
僕らはお金なんていらないし眠らなくていい
Just need a bottle and a beat
お酒と音楽さえあれば
Just a bottle and a beat
お酒と音楽さえあれば

 

[Verse 2]
Will you forgive me
僕を許してくれる?

Over a whiskey in the rain
大雨の中ウイスキーを飲みながら
Is there a shelter
まだ隠れ家を探してる
From all this pain
君を傷つけた事実から逃れるための場所を
Tell me you were right, darling
かわいい恋人よ、君はいつでも正しい
Tell me that you knew me all too well
僕より僕を理解してる
Instead of going to bed now
眠ろうとベッドへ行くどころか
Feels like I'm going to hell
毎晩地獄に行くような気持ちだ

 

[Pre-Chorus]繰り返し
[Chorus]繰り返し

 

[Bridge]
Pull me close now
僕を近くに引き寄せてほしい
Like a candle in the rain
雨の中のキャンドルの火みたいに
I will surrender to you again
君の魅力に何度でも降参するから

 

[Pre-Chorus]繰り返し
[Chorus]繰り返し

 

 

2022/09/01 royalpain

 

19:44